הלייזר מגיע אל הפה

בשורה משמחת מצפה בימים אלה לחוששים מטיפולי שיניים: שיטה חדשנית, באמצעות לייזר.
הטכנולוגיה הזאת במדיקליניק בת"א, שמתמחה בטיפולים בחרדה דנטאלית ושימוש בלייזר.
מה יתרונותיה של טכנולוגית הלייזר ?
ד"ר מרק לוין, מנהל המרפאה: "בטכנולוגית הזאת אין צורך בזריקת הרדמה, אין שימוש במקדחים רועשים שמרתיעים מטופלים רבים, אין כאבים ואין דימומים.
גם הדיוק של הפעולה רב יותר, אין כמעט זיהומים, והטיפול מסתיים מהר ובשקט".

מהם הטיפולים שנעשים באמצעות הלייזר ?
"אפשר לעשות כמעט הכל: לשחזר שיניים, לסלק עששת, לחשוף שתלים, להאריך כותרת, לבצע הכנה לסתימות, להלבין שיניים ולסלק כתמים בחלל הפה.
יש גם מכשיר שמשמש לטיפול ברקמות רכות, והוא מתאים מאוד לניתוחי חניכיים, טיפולי לסת וחניכיים כמו חיטוי כיסי מוגלה בחלל הפה וסילוק הכאב מהם, סילוק רגישות לקור, עיקור תעלות שורש ועוד.
אפשר להשתמש בהם לקידוח ללא כאבים, ולכן ברוב המקרים אין צורך בהרדמה.

נשים הרות יכולות לעבור טיפולי שיניים בלייזר ללא חשש, שכן אין צורך בהרדמה, אנטיביוטיקה או שימוש בחומרים כימיים.
בשל העדר הכאב, הטיפול במערכת לייזר אידיאלי לילדים ולאנשים שסובלים מחרדה גבוהה מטיפול שיניים".