טיפולי שורש

אוי לא שוב כואבת השן !

פתאום כואבת השן וזה כאב כזה בלתי נסבל שמשפיע עם כול מערכות הגוף ולא מרפה ,הכאב עובר מהשיניים ללשון ולחניכיים ויוצא החוצה לראש ולצוואר וזה הכאב שלא נותן מנוח, טיפולי שורש, זה השלב שבו כבר סתימה רגילה כבר לא מספיקה ואותו "חור " הופך לעמוק הרבה יותר שמצריך כבר תהליך של טיפול הרבה יותר מורכב מעוד טיפול "בחור" קטן בשן, במרפאות שינים טיפולי שורש נחשבים לטיפול מאוד פופולארי , משום מה לטיפול הזה בשורש השן יש סטיגמה של הליך טיפולי שמביא עמו כאב ותחושה לא נעימה לכל אורך הטיפול.

מה זה טיפול שורש?

טיפולי שורשטיפול השורש הוא בדרך כלל המשך ישיר של שן חולה שעברה כבר הליך טיפולי כל שהוא, לרוב בני האדם עוברים טיפול של סתימה לפני שמגיע שלב טיפול השורש,המוך של השן זה החלק בו ישנם עצבי השן ומערכת כלי דם אשר מתפעלות את השן , דלקת וזיהום הן בדרך כלל התוקפות את אותו מוך אשר מצריכות טיפול שורש, מבנה השן מורכב מכותרת השן שחשוף ונראה לעין בחלל הפה ובחלק לא נראה כלומר חלקו של השן החבוי בתוך העצם בנוי השורש ובתוכו תעלות שכאמור מכילות בתוכן עצבים וכלי דם, חיידקים שמצליחים לחדור פנימה גורמות לאותו זיהום שמצריך את טיפול השורש, זה למעשה ניקוי כול שכבת התעלה מהזיהום שנוצר וחיסול מוחלט של אותם עצבי שן שגורמות לנו לכאב וסבל, טיפולי שורש מקצרים את אורך חיי השן , החומרים הסותמים את התעלות גורמות עם הזמן לשן להיות רכה ופגיעה הרבה יותר.

טיפולי שורש במדיקליניק

מההסבר על טיפולי שורש ניתן להבין עד כמה אותו טיפול מורכב ומיוחד , טיפול כזה מצריך עדינות וריכוז לצד מיומנות וידע רב , לא ניתן להגיע לאותן תוצאות וביצוע ללא ניסיון רב שנים בתחום , במרפאת מדיקליניק עובדים רופאים שצברו עשרות שנים של ידע , אין ספור טיפולי שורש שבוצעו במרפאת מדיקליניק מצדיקות את כול אותן פידבקים חיוביים להן זוכים צוות המרפאה מהמטופלים, במדיקליניק לא מתפשרים על המקצועיות וטיב השירות.

השתלות שיניים