טיפול בריח רע מהפה - האמצעים למניעה

האמצעים עבור טיפול בריח רע מהפה כוללים קודם כל היגיינה ושמירה נכונה על החניכיים, השיניים ואזור הפה בכלל.
בין אם מדובר על צחצוח סדיר עם משחת שיניים איכותית, שימוש בחוט דנטלי כדי להוציא שאריות מזון, הסרת אבנית וסתימת חורים אצל רופא השיניים ועד לשתיית נוזלים כדי לעודד הפרשת רוק.

טיפול בריח רע מהפה לא חייב להיות קשה, אבל כן מצריך מודעות ולעיתים שינוי הרגלים על מנת שנוכל שלא לסבול מהנושא.

טיפול בריח רע מהפה
אנחנו נמצאים בדייט רומנטי, ולא מצליחים להבין למה האדם מולנו נמצא כל הזמן עם ראש מוטה אל הצד. הבעת הבחילה חולפת על פנינו כאשר אנחנו ממשיכים לספר על החיים, על התחביבים ועל התעסוקה שלנו, עד שהדייט נגמר ואנחנו לא שומעים יותר מהאדם.

הסיוט של רבים מאיתנו התגשם – יש לנו ריח רע מהפה.

טיפול בריח רע מהפה כולל קודם כל מודעות – מודעות לכל הגורמים ולכל האפשרויות אשר גורמות לריח מהפה.
מודעות היא כבר חצי מהעבודה.
החצי השני הוא טיפול נאות בגורמים, ואלה, כך יופתעו רבים לגלות, לעיתים רחוקות נובעים מבעיות קיבה.

טיפול בריח רע מהפה – הגורמים
הגורמים שמצריכים טיפול בריח רע מהפה רבים ומגוונים, ורובם דווקא נגרמים באזור של החלל והפה:
*רקבון קשה של שיניים בעקבות חור
*התקעות של שאריות מזון שנרקבות בין השיניים
*התפתחות רובד חיידקים רב עקב חוסר רוק
*דלקות חניכיים וגרון
*שיניים תותבות רוקדות או שאינן מטופלות כראוי

הגורמים האלה מצריכים מאיתנו את האמצעים הבסיסיים של היגיינה וטיפול נכונים – הברשה נכונה של השיניים (אך לא יותר מדי), ניקוי של השיניים התותבות וטיפולי שיניים להסרה של אבנית וסתימה של חורים.
תפקידו של רופא השיניים המיומן הוא לאבחן איזה ריח רע יוצא מפיו של המטופל ולהציע טיפול.
ישנם מספר טיפולים שבדר"כ מטפלים בסיבה הספציפית לריח הרע.

מרפאת מדיקליניק מתקדמת ביותר ומשתמשת במיכשור החדשני ביותר על מנת לפתור את שלל בעיות השיניים בהן בעיית ריח רע מהפה. כל הרופאים במרפאה מיומנים לאבחן ולטפל בבעיה.

אורתודנטיה