תפרים נמסים שיניים

תפרים נמסים שיניים – אין פחד מהוצאת התפרים
ללכת לרופא שיניים יכול להיות מפחיד, לצאת עם תפרים משאיר פחד שצריך לחזור ולהוציא אותם. תפרים נמסים שיניים זה פתרון מושלם, היות והם מתפוגגים מעצמם ואין צורך למשוך אותם החוצה. זה חוסך גם כאב, היות ולא נעים כשמוציאים אותם. הרבה אנשים שמפחדים מרופא שיניים ומהתערבויות כירורגיות, מוצאים נחמה בזכות תפרים נמסים שיניים בגלל שזה מפחית מהפחד והכאב.

תפרים נמסים שיניים – לבוא רק לביקורת
מי יכול לחשוב על לחזור לרופא שיניים כדי שיוציא את התפרים? המקום עדיין דואב, ולא רוצים שאף אחד יגע בו. לכן, רופא שיניים שמציע לכם אופציה של תפרים נמסים שיניים כבר קונה את עולמכם, היות והוא חושב כיצד להפחית את אי הנוחות שלכם. תצטרכו להתמודד עם הטיפול והתפירה, אבל הביקור הבא יכול להיות לביקורת, ולא לצורך המשך טיפול של הוצאת התפרים. הרבה יותר קל להתמודד בגלל זה עם תפרים נמסים שיניים מאשר עם כאלו שאינם נמסים. גם ככ הפה הוא מקום כל כך רגיש, לא סתם שערה על הלשון מציקה הרבה יורת מאשר שערה בכל מקום אחר בגוף, זה מקום שמצריך התייחסות מיוחדת, עדינה בהרבה.

אז תעריכו את זה שרופא השיניים שלכם חושב על הנוחות שלכם כשהוא מציע תפרים נמסים שיניים. רופא שיניים לא באמת נהנה מבסבל של המטופלים שלו, והוא חושב כיצד לגרום להם להפחתת כאב, בגלל זה יש הרדמות, ובגלל זה יש תפרים נמסים שיניים.

תפרים נמסים שיניים – מזכיר לכם שהמקום רגיש
כל עוד ישנם עדיין תפרים נמסים שיניים, תדעו שהמקום עדיין רגיש ותתיחסו אליו בעדינות. ברגע שהתפרים ימסו, תדעו שאתם כבר חוזרים לשגרה. זהו מעין אות אזהרה שמתריע על כך שהמקום לא החלים לחלוטין, כך שתדעו להזהר עדיין. ואם תחליטו יחד עם רופא השיניים שלכם שיש צורך להגיע לביקורת לראות כיצד המקום החלים, זה יהיה כבר אחרי שהתפרים ימסו, הוא לא יצטרך להוציא לכם אותם, ואתם לא תצטרכו לסבול את חוסר הנוחות של פעולת ההוצאה.

כמובן שמהרגע שתכירו תפרים נמסים שיניים לא תסכימו לשום תפרים אחרים. למה לרצות להכאיב לעצמכם כשיש אופציה כל כך טובה שמונעת את הכאב הזה? ובכלל, איך לא חשבו על זה קודם? העיקר שזה כבר הומצא, ובשימוש בטוח, ובעיקר העיקר שרופא השיניים שלכם אימץ שיטה זו.

מרפאת שיניים