טיפולי חניכיים

החניכיים שלנו ,אותן חניכיים שלעיתים גורמות לנו לאי נוחות , לתחושה לא נעימה החלל הפה , דלקות חניכיים מצריכות טיפול יסודי ומקיף , אי טיפול של אותו האזור עלול בעתיד הנראה לעין לסבך מאוד את העניינים ולגרום לשרשרת בעיות שתצריך טיפול הרבה יותר מאסיבי על מנת לנסות ולתקן את הנזק שנגרם.

ישנם מספר מקרים בהן אנחנו מחויבים לטפל בחניכיים באופן מידי , אבל אחד המאפיינים של מחלות חניכיים הוא שלא ניתן להרגיש כאב כלשהוא או לחוש שמשהו לא תקין ,רק רופא יכול להבחין בבעיה כל שהיא, על כן חשוב ללכת ולהיבדק מפעם לפעם על מנת לעלות על בעיות חניכיים מבעוד מועד ולפתוח בטיפולי חניכיים.

לאילו סימנים אנחנו צריכים לשים לב שמצריכים טיפולי חניכיים?

1.  דימום בזמן צחצוח השיניים
2.  נסיגה של החניכיים
3.  הפרשת ריחות מהפה
4.  מוגלה ונפיחות
5.  גוונים כהים יותר בחלק שבצמוד לכתר השן
6.  תנודה של השיניים

מה גורם לבעיות חניכיים?

למעשה שכבה של חיידקים דקה מאוד שמתלבשת ופולשת לאזור החניכיים תיצור דלקת , אותם חיידקים הם לעיתים חסרי צבע ויש בהם דביקות מסוימת שלא נותנת לחניכיים להירפא מעצמן ומכריחה טיפולי חניכיים.

בכדי למנוע את התופעה המטרידה הזו אנו צריכים לטפל יום יום על ידי ניקוי בעזרת מברשת שיניים , הניקוי חייב להיות יסודי , אותה שכבת חיידקים תצטבר ותתקשה ואם לא ננקה אותה טוב היא תהפוך למה שנקרא "אבנית השן", אבן בשיניים מלבד זאת שהוא פוגע בחניכיים ויצריך טיפולי חניכיים עתידיים הוא לא אסתטי ופוגע המראה הפה והשיניים.

במדיקליניק מטפלים בחניכיים

כפי שנכתב כבר מקודם בעיות חניכיים לעיתים נסתרות מן העין ומן התחושה, עין מקצועית יכולה לזהות את הבעיה שנוצרה ולפתור אותה מבעוד מועד , אצלנו במדיקליניק יש את הצוות הרפואי שצבר יותר מעשרים שנות ניסיון בתחום רפואת השיניים בכלל ובטיפולי חניכיים בפרט , הידע והניסיון הן אלה שגורמים ללקוחות מדיקליניק לצאת מהמרפאה מרוצים , במדיקליניק אין מתפשרים על השירות שניתן ללקוחות , לפני כול טיפול יקבל הלקוח הסבר מפורט על טיב הטיפול ועל מה הוא אמור לעשות לאחר הטיפול על מנת לשמור על חניכיים בריאות ונקיות.

שדה חובה

תודה רבה,

הטופס נשלח בהצלחה!

שדה חובה

האתר נבנה ועוצב ע"י קודנט בניית אתרים לעסקים | קידום אורגני -​​​

מדיקליניק | מרכז לרפואת שיניים רב תחומית

מרפאה: 03-6911138

מדיקליניק - בית ספר, שד 'שאול המלך 37 תל אביב (קומה 1)

לנוחיות, ניתן להשתמש בחניון "בית" בתיאום עם משרדנו.

מדיקליניק – בית אירופה , שד' שאול המלך 37 תל אביב