אסתטיקה דנטלית

מי מאיתנו לא עבר בחייו טיפול שיניים? רובנו מפחדים פחד מוות מטיפולי שיניים. ויש אף כאלה שנמנעים מלבקר אצל רופא שיניים ולקבל טיפול הולם לבעייתם. ההזנחה בבריאות הפה גורמת לכאבים בלתי פוסקים, פגמים אסתטיים חמורים אשר בסופו של דבר מאלצים אותנו לעבור השתלות שיניים תחת הרדמה. התפתחות תחום זה של רפואת שיניים עבר שינויים רבים וכיום ניתן לטפל בבעיה שמטופלים סובלים בה ע"י השתלות שיניים תחת הרדמה. במדיקליניק יודעים זאת ועל כן הם עושים בין יתר השירותים שיש להם במרפאה גם השתלות שיניים תחת הרדמה אשר נעשים במקום ללא סבל כאב מיותר, וזאת ע"י הזרקת חומר הרדמה לווריד שבידכם שגורמת לכם בתוך שיניות לשינה עמוקה. את השתלות שיניים תחת הרדמה ניתן לעשות במרפאות שיניים מוסמכות כמו מדיקליניק או ובקופות חולים. אך עם זאת ישנו צורך בדומה לכל ניתוח הרדמה אחר לעבור בדיקות מקדימות כמו: בדיקת דם, צילום חזה וא.ק.ג. אחרי שעברתם את כל הבדיקות ונמצאתם מתאימים אתם רשאים לעבור השתלות שיניים תחת הרדמה.

השתלות שיניים נחוצה על מנת לטפל בבעיות השיניים שעם הזמן גורמות לבעיות רציניות בפה. ניתן לבצע השתלות שיניים בתחת הרדמה במרכז רק צריך לבחור את המקום שהכי קרוב אליכם. השתלות שיניים תחת הרדמה הם הפתרון לכל האנשים שסובלים מחרדה ולא יכולים לראות רופא שיניים או כל כלי אחר שקשור לשיניים. הפתרון של השתלות שיניים תחת הרדמה חוסך מהם פחד מיותר, וכאבים בלתי נסבלים. לכן רוב האנשים שסובלים מחרדה מוכנים לעבור השתלות שיניים כי זאת הדרך שלהם להתמודד עם בעיית החרדה שלהם. לכן שחייבים דחוף לטפל בשיניים, ואחרי שעוברים בדיקות יסודיות חייבים למצוא מקום טוב שיעשה לכם השתלות שיניים תחת הרדמה במרכז.

טיפולי השתלת שיניים תחת הרדמה מתאימים לכל אותם אנשים החרדים מטיפולי שיניים, ואשר כתוצאה מכך נגרמו להם נזקים בפה שגורמים להם לכאבים, ובעיות אסתטיקה ובריאות בפה. מדיקלניק הבינה את הבעיה ומציאה ללקוחותיה מענה על בעיות השתלות השיניים תחת הרדמה. על כן מי שמעוניין לעבור השתלות שיניים תחת הרדמה במרכז או בכל מקום אחר שקרוב אליו, מוזמן למרפאת מדיקליניק כדי לקבל את הטיפול והשירות הטוב ביותר והמסור. כך שעל מנת לפתור את בעיות השיניים שהחמירו עם השנים יש פתרון אחד להגיע למרפאת מדיקליניק ולקבל את הטיפול הטוב עבורכם ועבור בעייתכם ובכך מסתיימת הבעיה שסבלתם ממנה שנים.

חולמים על חיוך מושלם? רוצים להתחיל מחדש? הצוות המנוסה והמוכשר של מדיקליניק ישמח להעניק לכם את הטיפול המקצועי,

המסור והאיכותי ביותר. מדיקליניק – בית אירופה , שד' שאול המלך 37 תל אביב

לפרטים וקביעת תור התקשרו:

שיחה עם אחד מנציגי המרפאה